De eenvoudige stappen voor het aanmelden van uw reparatie
Is uw toestel stuk? Geen betrouwbare reparateur in de buurt? Te druk? Of wilt u gewoon gemak ervaren? Geen probleem. U kunt gewoon uw toestel naar ons opsturen. U hoeft alleen maar de volgende stappen te doorlopen. Lees ze eerst goed door voordat u het Aanvraag Formulier invult.
Stap 1: Vul het Aanvraag Formulier volledig in.
Let op! U heeft uw IMEI- of serienummer nodig om uw reparatie aan te kunnen melden. Denk er ook aan om uw SIM-kaartje en toegangscode te verwijderen voordat u uw apparaat naar ons opstuurt. Dit is belangrijk voor ons om alle functionaliteiten te testen na reparatie. Vergeet ook niet een back-up te maken van uw data. Keer na het invullen van het Aanvraag Formulier terug om de volgende instructies te volgen.
Stap 2: Wacht op bevestiging van uw aanmelding. In de bevestiging staat extra informatie bet betrekking tot het versturen van uw apparaat.
Stap 3: U kunt nu uw apparaat naar ons versturen volgens de informatie in de bevestigingsmail. Let er op dat u uw apparaat zo verpakt dat het goed beschermd is. Uw apparaat is verzekerd voor schade tijdens de levering.
Klik hier om het formulier te openen Reparatie Aanvraag Formulier
We houden u via de mail op de hoogte van de reparatie en wanneer het weer naar u terug verzonden zal worden.
Heeft u vragen dan kunt u bellen naar 070-3642806 of mailen naar info@borca-online.